Tak Kisah ‘Tay4ng’ Wjah Ank Di Mdia Sosial, Elisya Sandha Dedah Sebabnya

Pelakon jelita Elisya Sandha kini sudah bergel4r ibu kepada Bunga El Haq pada 18 Jun lalu di sebuah hspital swa’sta, Kuala Lumpur.

Sering berkongsi foto anak perempuan sulungya, Elisya memaklumkan dia tiada masa’lah untuk berkongsi wajah anaknya kepada umum.

Menurut laporan Mstar, Elisya dan suaminya yang juga seorang pengarah muda, Uzair Haqimy tidak mempunyai masa’lah tersebut dan percaya netizen akan mendoakan yang baik – baik buat anak mereka.

“Bagi saya masing- masing ada hak sendiri, kalau saya tak nak tunjuk gambar Bunga pun boleh je tak nak tunjuk!

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Bunga Elhaq 🌹 (@bungaelhaq)

“Tapi bagi saya, mungkin ada orang di luar sana menghadapi hari yang sangat su’kar tiba – tiba tengok gambar Bunga mereka rasa senang dan sekurangnya buat mereka tersenyum.

“Saya percaya mereka di luar sana yang melihat Bunga mereka akan doa yang baik – baik sahaja untuk Bunga,” ujarnya.

Bercerita lebih lanjut berkenaan anak perempuannya, Elisya meluahkan rasa syukur kerana anak sulungnya mudah dijaga dan tidak banyak keren4h.

“Ya Allah senang nak jaga dia. Bunga sangat memahami, contohnya macam saya keluar kerja. Dia tak men4ngis.

“Bila tanya ahli keluarga yang jaga dia, mereka kata Bunga okey je. Alhamdulillah.. Dia bukan pengh4lang untuk saya meny4mbung kari3r.

“Waktu seminggu selepas bers4lin, agak susah la tak cukup tidur. Sekarang dah besar sikit.. Dia faham,” tambahnya.

 

 

Sumber omm

Facebook Comments Box

Be the first to comment on "Tak Kisah ‘Tay4ng’ Wjah Ank Di Mdia Sosial, Elisya Sandha Dedah Sebabnya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*