[VIDEO] “Bukan mahaI pun, RM3 juta je..” – Isteri h4miI r4yu suami beli Lamb0rghini

Bagi para wanita, mereka pasti melalui fasa mengidam sepanjang menjalani pr0ses keh4miIan. Selain makanan, ada juga segelintir lndividu memilih ‘kebendaan’ sehingga si suami berusaha untuk memenuhi permintaan mereka.

Situ@si seperti itu dilalui oleh usahawan pr0duk, Anes Ayuni apabila meminta suaminya Ahmad Weldan untuk membeli sebuah kereta mewah jenis Lamb0rghini bernilai RM3 juta.

Bagaimanapun, gadis berusia 18 tahun itu memberi aIasan ‘lic!k’ dengan mengatakan bahawa bayi sulung dalam kandungan yang ‘ingin’ memiliki kenderaan tersebut.

“Yuni mengldam sangat!”

Menerusi.perkongsian video di platf0rm TikT0k, dia yang lebih mesra dipanggil Yunie dilihat berada di pus4t jualan kereta bersama suaminya bagi meninjau koleksi kenderaan yang menjadi idaman hati.

“Dah lama Yunie mengldam nak beli Lamb0rghini. Tapi bila sampai sana, suami tak setuju nak beli. Puas Yunie pujuk dan rayu sebab bukan Yunie yang nak, tapi bby yang nak,” tulisnya dalam video berkenaan.

Rakaman video berdurasi seminit 21 saat tersebut memaparkan gadis berasal dari Pasir Mas, Kelantan itu teruja melihat salah satu model Lamborghini berwarna kuning selain cuba sedaya upaya memuj0k suaminya yang berusia 19 tahun itu.

Nak please, tengok ni. Boleh la, RM3 juta je. B (panggilan suami), bby yang nak. Sampai hati, lambat lagi tahun depan. Bukan mahal pun,” kata Yunie yang mula merajuk.

Gelagat mereka meraih hampir 833,000 tontonan selain lebih 3,500 pelbagai re4ksi netlzen dengan menyifatkan permintaan Yunie itu seperti bernilai RM3.

Malah, terdapat juga segelintir netlzen meneg0r tind4kan itu adalah satu pembazlran selain menasihati agar jangan terlalu menunjuk-nunjuk kemewahan di media soslal.

Lain macam punya mengldam!

Terdahulu pada Februari lalu, pasangan remaja terbabit pernah tular apabila membeli kereta mustang secara tunai pada hari perkahwinan sebagai hadiah di hari bahagia mereka.

Sumber: TikTok @ayunieso24

Via omm

Facebook Comments

Be the first to comment on "[VIDEO] “Bukan mahaI pun, RM3 juta je..” – Isteri h4miI r4yu suami beli Lamb0rghini"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*