kanak2 buat muka seolah-olah ‘tk puas hati’ Kecomelan dirakam jurur4wat

Apabila menggalas tanggungjawab sebagai petugas kesihatan, menjadi kebiasaan untuk berdepan pelbagai ragam pesaklt termasuk kanak-kanak yang perlu dilayan dengan penuh lemah lembut.

Bagi seorang jururawat pelatlh Nor Kusnani, dia melalui pengalaman agak melvcukan apabila merakam aksl anak pesakltnya ketika menguslk kanak-kanak perempuan tersebut sehingga tul4r di platform TikT0k.

“Dah besar jangan jadi g4ngst3r dek”

Video berdurasi 12 saat itu memaparkan Nor Kusnani merakam wjahnya bersama si cillk itu sebelum ‘bertentangan’ mata antara satu sama lain dipercayai di sebuah pusat kesihatan di Kuala Pilah, Negeri Sembilan.

Namun reaksi kanak-kanak sekitar usia setahun itu tidak seperti disangka dimana terus memberikan renungan taj4m kepada jururwat pelatlh tersebut seolah-olah ada perkara yang ‘tidak memuaskan hati’.

Menerusi posting berbeza, jurvrwat pelatih berusia 21 tahun itu turut berkongsi dua lagi video lain memaparkan kanak-kanak yang sama tetap menunjukkan ‘p3lik’ terhadap orang di sekelilingya.

Tak berkelip…

Tetap pandangan yang sama

Posting video pertama itu meraih hampir 284,000 ribu tontonan selain lebih 1,000 komen warganet yang terhibur melihat aksl ‘jel!ngan mavt’ daripada kanak-kanak berkenaan.

Kecik2 dah pandai ‘jvdge’ ni

Tak puas hatl je pandangan tu

Taj4m je tengok orang

Terkedv tengok akak jurvrwat kot?

Haihh comel je tengok! Nasib budak tu mesra melayan, kalau menangls je tak dapat la nak rakam sampai jadi vir4l kat TikT0k.

Sembur : ohmymedia

Facebook Comments

Be the first to comment on "kanak2 buat muka seolah-olah ‘tk puas hati’ Kecomelan dirakam jurur4wat"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*