“Jgn jadi perngai budak-budak la mat.You buat kami hilng rasa hormat” Sharnaaz Ahmad ‘s0und’ Capric

KEKEC0HAN yang ditimbulkan penyanyi rap Caprice tentang cerita belakang tabir membabitkan personaliti dkwah Ebit Lew di G4za cukup mengejvtkan banyak pihak.

Rata-rata masih celarv dengan apa yang berlaku namun jelas tindakan Caprice atau Ariz Ramli, 33, itu mencetvskan pelbagai tanda tanya mengenai misi bntuan kemanusiaan mereka di bumi P4l3stln.

Pelakon Sharnaaz Ahmad, 36, antara yang kec3wa dengan perbal4han membabitkan dua tok0h berkenaan.

“Orang sedang tengok anda di sana, tk perlu nak cipta gel0mbang tertentu seperti nak dedahkan sesuatu yang besar… apa mas4lahnya br0ther?

“Anda adalah orang yang baik, mungkin wujud isv ment4l kerana apa yang anda lihat di sana tak seperti yang dibayangkan.

Sesi lnstagram live Caprice bersama Sharnaaz Ahmad.

“Saya kenal anda, memang ada benda yang anda cakap pakai 0tak… tapi sekarang anda buat perkara yang buatkan kami hilng rasa hormat, jangan buat benda mcm ni,” katanya.

Sharnaaz berkata demikian ketika menyertai sesi lnstagram live bersama Caprice pada tengah malam Jumaat.

Terdahulu Caprice mencetvskan k0ntr0versi dengan mendedahkan teg0rannya terhadap Ebit selepas dia menerima rvngvtan daripada rakyat G4za tentang cara pendkwah berkenaan menghulurkan bntuan.

Bukan itu sahaja, Ebit turut dilihat menyek4t akaun lnstagram Caprice.

Dalam pada itu Sharnaaz turut menegvr perlakuan Caprice yang menurutnya tdak profesional.

“Ada cara nak selesaikan, sebelum ni orang pandang tinggi pada anda. Tapi sekarang ni orang nampak anda bergadvh sesama sndiri… gadvh dengan team Ebit.

“Jgn jadi perngai budak-budak la mat. Kita dah besar, kita ni mewakili negara dan Islam.

Perkongsian Caprice di lnstastory miliknya yang menegvr Ebit Lew ‘show 0ff’.

“Tolonglah selesaikan secara senyap, buat cara balk dan uruskan dengan betul tapi jangan cetvskan k0ntr0versi yang tak sepatutnya,” katanya.

Pada sesi yang disaksikan hampir 250,000 pengguna Instagram itu, Caprice turut menitlskan air mata apabila Sharnaaz memintanya segera selesaikan misi di G4za dan pulang ke Malaysia.

Bagaimanapun kata Caprice dia belum bersedia untuk pulang selagi mas4lah p0litik yang berlaku di tanah air tdak diselesaikan dengan baik.

“Saya minta maaf kalau ada yang terasa hati tentang isv ustaz Ebit Lew. Sesiapa pun kalau salah kita kena tegor,” katanva.

Sumber : mstar

Via trendingkini

Facebook Comments

Be the first to comment on "“Jgn jadi perngai budak-budak la mat.You buat kami hilng rasa hormat” Sharnaaz Ahmad ‘s0und’ Capric"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*