Lelaki Bor0ng 1000 ‘B4bi Air’ Demi Content Youtube Mohon Maaf

Seorang Youtuber dan Instafamous dikenali sebagai Aisar Khaleed baru-baru ini dikec4m apabila menghasilkan video cab4ran menggunakan 1000 K00l Fver atau dipanggil ‘b4bi air’.

Susulan ditegur penonton di YouTube, Aisar Khaleed tampi memohon maaf dan menganggap perbuatannya itu mel4mpau dan berjanji tidak akan mengulanginya lagi.

Content und4ng kec4man

Difahamkan, Aiser Khaleed telah memborong lebih kurang 1,000 K00l fver di dua buah kedai sebelum dia menghubungi rakan-rakannya untuk sertai penggambaran video tersebut. Sebanyak 1,000 K00l Fver tersebut dimasukkan dan dirend4m ke dalam sebuah kolam yang berisi air terlebih dahulu sementara menunggu ianya kembang.

Dalam content tersebut menyakslkan Aiser dan rakan-rakannya termasuk penyanyi Asad Motawh turut bermandi-manda dengan ‘b4bi air’ tersebut. Terdapat beberapa cab4ran berkaitan ‘b4bi air’ itu yang dilakukan mereka.

Sehubungan itu, ramai penonton menyifatkan tindakan Youtuber ini adalah satu pembazlran dan K00l Fver ini juga dianggap lebih penting untuk orang lain yang memerlukannya.

Saya minta maaf

Susulan itu, Aiser tampil memohon maaf kepada umum menerusi posting di Instagramnya. Dia mengakui khil4fnya dan tidak akan mengulangi lagi.

Aku kat sini nak minta maaf, aku tak sepatutnya buat content macam tu. Lepas ni aku berharap, aku buat content aku kena pastikan patut atau tidak patut aku buat macam tu. Aku minta maaf, aku hanya manusia biasa. Aku harap korang maafkan aku dan lepas ni aku akan lebih berjaga-jaga. I love you guys so much!

Video mandi dengan 1,000 b4bi air

Sumber: Aisar Khaleed

Via ohbulan

Facebook Comments

Be the first to comment on "Lelaki Bor0ng 1000 ‘B4bi Air’ Demi Content Youtube Mohon Maaf"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*