lsteri Kant0i cvrang dgn IeIaki lain dlm biIik hoteI, Suami Bawa Anak Brsama utk Tengok Kelakuan Maknya

MALAYSIA: Beberapa hari lepas telah tul4r sebuah video memperlihatkan sepasang kekasih knt0i di dalam bilik Hotel.

Video tersebut telah mngndang pelbagai re4ksi daripada wargamaya.

Rata-rata sepakat menghlna prngai Isteri yang langsung tidak ada perasaan maalv untuk bermadu kasih dengan jan tan lain.

Namun begitu ramai yang sedlh melihat situasi tersebut apabila anak menjadi s4ksi pergadvhan antara ibu dan ayahnya.

Anak melihat sang ibu sedang bersama laki lain di sebuah bilik ho tel.

Apa yang akan berlaku pada masa depan anak tersebut.

Mengikut sumber yang kami perolehi di Media Soslal.

Wanita itu merupakan staff Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN).

Video tersebut telah dirakam dibilik hotel Prescot Axe, Cheras.

Dalam rakaman tersebut mengatakan bahawa mereka (lelaki dan wanita) itu tidak berbuat apa-apa di dalam bilik tersebut.

Namun sejauh mana kebenaranya hanya mereka yang tahu.

Tiada sebarang laporan akhbar sehingga ke hari ini namun perkara ini nyata menyedlhkan.

Ini apabila ada lagi pasangan sanggup berlaku cvrang dengan pasangan masing-masing.

Mengapa ada yang halal tetapi masih mencari yang h4ram.

Keseronokkan apa yang cuba dicari oleh pasangan ke kasih ini ?

Apakah mereka ini tidak ada rasa bers4lah dengan ke laku an mereka ?

Tidakkah mereka ini memikirkan perasaan pasangan mereka ? Bahkan anak-anak mereka ?

lstri Kantoi cvrBawa Anak Brsama utk Tengok Kelakuan Maknya

Lelaki yang ini pun satu dah tahu bini orang mengapa diganggu.

Nak berkawan tak sa lah tetapi kalau sampai macam ni memang silap besar lah.

Jadi tidak halran sekiranya lelaki itu mendapat flying ki ck daripada sang suami.

Begitu sang isteri kerana memang berhak mendapat !

Warga maya juga terk!lan apabila sang suami sanggup membawa anak untuk melihat perngai si ibu.

Rakaman Video ada di Bawah Sekali

              

Rakaman Video ada di Bawah Sekali

         

Apalah perasaan budak tu kan ?

Sumber:budaksitu

Facebook Comments

Be the first to comment on "lsteri Kant0i cvrang dgn IeIaki lain dlm biIik hoteI, Suami Bawa Anak Brsama utk Tengok Kelakuan Maknya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*