Angkara Duit Insurans Suami, Wanita Difltnah Berkh4Iwat Dlm Rumah Sendiri. Yg Buat Ftnah Pun Bukan Org Lain

Di saat tubuh suami terl4ntar sepi di katil h0spital tanpa sebarang re4ksi dan aktiviti fizikal, hati wanita bernama Siti Rohayu Ibrahim ini kuat mengharungi temp0h getir itu.

 

Tanpa jemu, dia menjaga amanah Allah dengan sebaiknya dan yakin lelaki yang dicintainya akan kembali sihat seperti sediakala.

 

Alhamdulillah, berkat doa Ayu dan keyakinannya terhadap kekuasaan Allah SWT, Muhamad Ridhwan Mohd Zaki yang k0ma akib4t n4has jalan raya tahun lalu akhirnya sedar dari ‘lena’. Namun, ingatannya tidak lagi seperti dulu.

 

Namun siapa sangka ujian hebat datang menduga ketika isteri cekal ini gigih menjaga suami tercinta.

Menerusi satu posting di Facebook, Siti Rohayu atau lebih mesra dipanggil Ayu mend4kwa dirinya dif1tnah berkh4Iwat dalam rumah bersama keluarga.

Kata Ayu, dia telah di bawa ke pejabat agama sebelum dijamin oleh ibunya.

Berikut ‘posting’ di tulis Ayu;

D4syat permainan mereka, Aku dit4ngkap kh4Iwat ketika aku ada didalam bilik bersama suami dan anak2 pada jam 11 malam tadi, pihak pejabat agama datang, dalam rumah aku!!!

Ada kakak dan anak2 nya dan juga anak angkat keluarga kami lelaki yang belum berkahwin lagi, walaupun aku bersama suami tetap kena sebab ada orang bukan d4rah daging tinggal 1 rumah.

Ada suami tetapi suami tak n0rmal katanya, Allahu…kami semua kena pergi pejabat agama dan baru dijamin oleh mak umy, tadi hanya tinggal aby dan anak2 je

Dia tak nak ambil keterangan aby sebab aby tak normal, kami akan di bicara kan denda 3000 seorang tak mampu nak bersabar dan tahan lagi, Mereka nak slngkirkan aku..

Lepas aku kena t4ngkap, dibawa dengan van, Mereka semua datang nak ambil aby, aby tak nak ikut mereka.

Jelas sekali hampir 2 tahun tak munculkan diri, keluarga aku dan aby sendiri cakap, mereka tanyakan pasal duit insuran pada aby ketika dia datang.

Hebat… mereka nak aku berc3rai, mereka nak ambil suami aku, jangan risau… Aku akan tunaikan, Aku tak mampu nak teruskan lagi…… ambik lah anak kau, pergi berambvs, semoga kau jawab lah disana nanti, sampai m4ti aku tak akan maafkan.

Posting kedua Ayu;

Kau c0nteng arang dimuka aku, nak suruh nampak aku ni j4hat, nak kami berc3rai.. nak ambil aby dari kami, Biarlah..jalan terakhir, Aku akan g tuntut percer4ian..

Aku tak nak ada kaitan dengan kalian lagi, kalian boleh datang ambil anak kau… kalian boleh ambik duit bantuan atau duit insuran, bawa lah ke kubvr kalian masing-masing.

Sampai macam ni sekali korang buat kami, silalah datang ambil lah anak kau balik…….Aku akan putvskan segala2 Nya…

Aku akan tunggu dibicarakan, Allah sudah beri jalan penyelesaiannya terbaik buat aku di bulan Ramadhan ni, akhirnya.. perplsahan yang terakhir.

Sumber:limauais

Facebook Comments

Be the first to comment on "Angkara Duit Insurans Suami, Wanita Difltnah Berkh4Iwat Dlm Rumah Sendiri. Yg Buat Ftnah Pun Bukan Org Lain"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*